Podrobno

Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve : diplomsko delo
ID Saletinger, Urška (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/saletinger-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Saletinger]
Leto izida:2013
Št. strani:91 f.
PID:20.500.12556/RUL-24116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004(043.2)
COBISS.SI-ID:32222045 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2734
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SALETINGER, Urška, 2013, Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Saletinger. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/saletinger-urska.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Social Media Advertising Campaign for QIQO
  3. (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  4. Social network advertisements of Maristella company products
  5. Planning and Analysis of event web advertising
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  4. Online ad videoproduction
  5. Targeted advertising on social media

Nazaj