Podrobno

Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve : diplomsko delo
ID Saletinger, Urška (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/saletinger-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Saletinger]
Leto izida:2013
Št. strani:91 f.
PID:20.500.12556/RUL-24116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004(043.2)
COBISS.SI-ID:32222045 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3196
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SALETINGER, Urška, 2013, Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Saletinger. [Dostopano 24 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/saletinger-urska.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kakovost anketnega vprašalnika "Generatorji imen"
  2. Kodiranje vedenja kot metoda testiranja anketnega vprašalnika
  3. Kakovost anketnega vprašalnika za evalvacijo programa PUM
  4. Imputation algorithm using copulas
  5. Problematični tipi vprašanj pri oblikovanju anketnega vprašalnika
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen medkulturne raznolikosti sosednjih držav

Nazaj