Podrobno

Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah : primer turistične agencije Palma
ID Krivec, Anja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_krivec-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Krivec]
Leto izida:2013
Št. strani:109 str.
PID:20.500.12556/RUL-24082 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:338.48(043)
COBISS.SI-ID:32201309 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2922
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRIVEC, Anja, 2013, Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah : primer turistične agencije Palma [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Krivec. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_krivec-anja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza učinkovitosti antiemetičnega zdravljenja bolnikov s pljučnim rakom, zdravljenih s kemoterapijo na Kliniki Golnik v letu 2017
  2. Uporabnost imunohistokemičnega določanja mutacij receptorja za epidermalni rastni faktor pri raku pljuč
  3. Retrospektivna analiza zdravljenja netuberkulozne mikobakterioze na Univerzitetni kliniki Golnik, med leti 2009 in 2015
  4. Pregled uporabe epikutanih krpičnih testov pri bolnikih s sumom na preobčutljivost za zdravila na Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik
  5. Vpliv starosti na učinkovitost in toksičnost zdravljenja s citostatiki pri bolnikih z drobnoceličnim pljučnim rakom v bolnišnici Golnik
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza nekaterih kriterijev družbene odgovornosti v logističnih podjetjih
  2. SIST ISO 26000:2010 kot orodje za vpeljavo družbene odgovornosti v podjetje
  3. Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
  4. Jezikovnostilistična analiza sloganov v oglaševalskih besedilih ponudnika mobilnih storitev
  5. Primerjalno pravni vidik družbene odgovornosti v javnih podjetjih

Nazaj