Podrobno

(Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku
ID Pižorn, Nina (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škerlep, Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontekstno oglaševanje, Facebook
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pižorn]
Leto izida:2013
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-24060 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32242013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2156
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIŽORN, Nina, 2013, (Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Pižorn. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Social Media Advertising Campaign for QIQO
  3. (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  4. Social network advertisements of Maristella company products
  5. Planning and Analysis of event web advertising
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  4. Online ad videoproduction
  5. Targeted advertising on social media

Nazaj