Podrobno

(Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku
ID Pižorn, Nina (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škerlep, Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontekstno oglaševanje, Facebook
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pižorn]
Leto izida:2013
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-24060 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32242013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2182
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIŽORN, Nina, 2013, (Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Pižorn. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Resonančno ojačane asimetrije CP kot indikator nove fizike v razpadih B [v] Kl[zgoraj]+l[zgoraj]-
  2. Signali nove fizike v semileptonskih razpadih mezona B v stanja čarobnih mezonov s pozitivno parnostjo
  3. Mase lahkih fermionov v teoriji poenotenja SO(10) z dodatno težko generacijo
  4. Higgs phenomenology as a probe of new physics
  5. Težki nevtrini na Z polu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Handbook of LHC Higgs cross sections

Nazaj