Podrobno

(Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku
ID Pižorn, Nina (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škerlep, Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontekstno oglaševanje, Facebook
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pižorn]
Leto izida:2013
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-24060 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32242013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2115
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIŽORN, Nina, 2013, (Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Pižorn. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv pektinskega gela na sproščanje komercialne jagodne arome
  2. Kakovost pecilnega praška
  3. Inhibicija amilolitične aktivnosti mok z neoptimalnim padajočim številom
  4. Proizvodnja sladkorja v Sloveniji pred in po pristopu k Evropski uniji
  5. Pregled potvorb živil skozi zgodovino - dejanja slučaja, nuje ali namere?
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Elektrokoagulacija oljno-vodnih emulzij
  2. Sol-gel sinteza volframovih bronz (Na[spodaj]x WO[spodaj]3)
  3. Vpliv topil na morfološko strukturo poroznih zamreženih polistirenskih membran
  4. Organska tehnologija
  5. Simulacija proizvodnje heksamina

Nazaj