Podrobno

PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
ID Devetak, Iztok (Avtor), ID Metljak, Mira (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2008 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-23386 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:5
COBISS.SI-ID:9733193 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2161
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEVETAK, Iztok in METLJAK, Mira, 2013, PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group [na spletu]. Končno poročilo o rezultatih raziskav. V Ljubljani : Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2008
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  2. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  3. Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  4. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  5. Sistem potrjevanja učnih gradiv
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vrnimo otroke, nadarjene za naravoslovje, v naravoslovje - Projekt FLL
  2. Letna priprava za predmet matematika v 5. razredu devetletne osnovne šole
  3. Aktivnejša vloga učencev pri pouku spoznavanja okolja
  4. Pedagoška psihologija
  5. "I need instant help"

Nazaj