Podrobno

How to set a good example to pupils? : teachers' purpose in life and behavioral intentions to protect nature
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:vedenje, varstvo narave, učitelji, sposobnosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:7 str.
PID:20.500.12556/RUL-23368 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.064.2:502
COBISS.SI-ID:1508091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2569
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TORKAR, Gregor, 2010, How to set a good example to pupils? : teachers’ purpose in life and behavioral intentions to protect nature. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2010. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spreminjanje odnosa človek-narava
  2. Vpliv tsunamija na razvoj turizma na Maldivih
  3. Predstavitev zavarovanih območij v Sloveniji z vidika geografskega izobraževanja
  4. Potenciali in omejitve za turizem v zavarovanem območju narave - krajinskem parku Golte
  5. Pravno politično reševanje ekoloških težav v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Learning in a time of crisis
  2. Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
  3. Tutor interview
  4. An environmental education management strategy for effective rainforest conservation of Mãnoa Falls Trail, O'ahu
  5. The conservation knowledge and attitudes of teenagers in Slovenia toward the Eurasian Otter

Nazaj