Podrobno

How to set a good example to pupils? : teachers' purpose in life and behavioral intentions to protect nature
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:vedenje, varstvo narave, učitelji, sposobnosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:7 str.
PID:20.500.12556/RUL-23368 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.064.2:502
COBISS.SI-ID:1508091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2848
Število prenosov:319
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TORKAR, Gregor, 2010, How to set a good example to pupils? : teachers’ purpose in life and behavioral intentions to protect nature. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2010. [Dostopano 20 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Prednost nevladnih organizacij v javnem interesu pri financiranju iz javnih sredstev na področju kulture (na primeru izbrane občine)
  2. Mednarodno razvojno sodelovanje Slovenije
  3. Položaj profesionalnih nevladnih organizacij na področju scenske umetnosti v kulturnem sistemu
  4. Uresničevanje prizadevanj mednarodnih nevladnih organizacij skozi OZN
  5. IZZIVI FINANCIRANJA NEVLADNIH ORGANIZACIJ V REPUBLIKI SLOVENIJI NA PRIMERU IZBRANIH DRUŠTEV
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Nevladne organizacije in njihovo delovanje na področju varovanja okolja
  2. Vloga nevladnih organizacij za podporo osebam s posebnimi potrebami pri vključevanju v okolje
  3. Skupna okoljska politika Evropske unije

Nazaj