Podrobno

How to set a good example to pupils? : teachers' purpose in life and behavioral intentions to protect nature
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:vedenje, varstvo narave, učitelji, sposobnosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:7 str.
PID:20.500.12556/RUL-23368 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.064.2:502
COBISS.SI-ID:1508091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2521
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TORKAR, Gregor, 2010, How to set a good example to pupils? : teachers’ purpose in life and behavioral intentions to protect nature. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2010. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ioste.org/pdf/proceed14.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Impact of a gluten-free diet on human without celiac disease diagnosis
  2. Micronutrients deficiency in patients with celiac disease
  3. Design and evaluation of the nutritional profile of gluten-free foods
  4. Življenje s celiakijo v Novem mestu
  5. Nutritional status of children with primary immunodeficiency diseases
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Znanje in osveščenost staršev predšolskih otrok o programu obveznega cepljenja
  2. Znanje in osveščenost staršev predšolskih otrok o programu obveznega cepljenja
  3. Pomen samopregledovanja dojk v patronažnem varstvu
  4. Stališča zdravstvenih delavcev glede obveznih cepljenj v Sloveniji
  5. Odnos študentov zdravstvene nege do zdravstvene vzgoje in promocije zdravja

Nazaj