Podrobno

Spirala molka in ugled podjetja : magistrsko delo
ID Benčec, Erika (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_bencec-erika.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Benčec]
Leto izida:2013
Št. strani:79 str.
PID:20.500.12556/RUL-23279 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.1(043)
COBISS.SI-ID:32165725 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:9784
Število prenosov:208
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BENČEC, Erika, 2013, Spirala molka in ugled podjetja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Benčec. [Dostopano 24 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_bencec-erika.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spirala molka in ugled podjetja
  2. Pomembnost dimenzij korporativnega ugleda med slovenskimi potrošniki
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Dejavniki kakovosti organiziranja športne rekreacije
  2. Zagotavljanje kakovosti v Titan Kamnik
  3. Vključevanje načrtovanja kakovosti v proces razvoja izdelka
  4. Dvig kakovosti zdravstvenih storitev
  5. Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami avto-servisov

Nazaj