Podrobno

Organizacija in vodenje javnega zdravstvenega zavoda na primeru Onkološkega inštituta : diplomsko delo
ID Tabaček, Kristina (Avtor), ID Brezovšek, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,13 MB)
MD5: 104B57ABC5D3C945ACF016AFB505292B
PID: 20.500.12556/rul/9d126eab-a795-46c0-8753-06960d94db7b

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacija, vodenje, javne službe, zdravstveni zavodi, Onkološki inštitut, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Tabaček]
Leto izida:2013
Št. strani:IX, 72 str.
PID:20.500.12556/RUL-22232 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005:614.2(043.2)
COBISS.SI-ID:4180142 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2991
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TABAČEK, Kristina, 2013, Organizacija in vodenje javnega zdravstvenega zavoda na primeru Onkološkega inštituta : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Tabaček. [Dostopano 20 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22232
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The second round of the PHAR-QA survey of competences for pharmacy practice
  2. Does the subject content of the pharmacy degree course Influence the community pharmacist’s views on competencies for practice?
  3. The PHAR-QA project
  4. Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
  5. Teorija vzgoje s pedagoško prakso
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Portfolio in pedagoška praksa
  2. E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
  3. Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok
  4. Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov
  5. Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov

Nazaj