Podrobno

Poslovanje s strankami Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije : diplomsko delo
ID Žakelj, Marija Mojca (Avtor), ID Kozjek, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (574,74 KB)
MD5: 03BC092655033C59E7412667D1FEB2DC
PID: 20.500.12556/rul/7a9558db-5cc2-4e6a-a2b3-3614fe6205de

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. M. Žakelj]
Leto izida:2012
Št. strani:IX, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-22119 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.912.3(043.2)
COBISS.SI-ID:3858094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1958
Število prenosov:304
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽAKELJ, Marija Mojca, 2012, Poslovanje s strankami Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. M. Žakelj. [Dostopano 27 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22119
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vloga in pomen glavne pisarne
  2. Odnos do strank - primerjava banke, AJPES
  3. Prostovoljstvo na Slovenskem
  4. Vloga kriznega managementa
  5. Evidence in evidentiranje v Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Varnost pisnih dokumentov
  2. Izboljšava managementa zalog v podjetju Trifix d.o.o., Tržič
  3. Prenova pisarniškega poslovanja v študentskem servisu Sigma Team d.o.o.
  4. Izboljšanje organizacije vzdrževanja bazenskega kompleksa Laguna Ljubljana mestna plaža
  5. Reorganizacija poslovanja odvetniške pisarne

Nazaj