Podrobno

Analiza produktov življenskih zavarovanj v zavarovalnici KD življenje, d. d. : diplomsko delo
ID Keržan, Tjaša (Avtor), ID Pevcin, Primož (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (730,16 KB)
MD5: 9F654AB8E62CC7E7676A3D825A66D16A
PID: 20.500.12556/rul/366dc83f-e23f-4d19-a166-0458ad14e477

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavarovalnice, življensko zavarovanje, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Keržan]
Leto izida:2012
Št. strani:IX, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-22054 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368.91(043.2)
COBISS.SI-ID:3826606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2675
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KERŽAN, Tjaša, 2012, Analiza produktov življenskih zavarovanj v zavarovalnici KD življenje, d. d. : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Keržan. [Dostopano 17 avgust 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22054
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Millennial's Attitude toward Advertising
  2. 3kOT - An even through the eye of the camera
  3. Planning and Analysis of event web advertising
  4. Digital marketing in public enterprises in Bosnia and Herzegovina
  5. Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Online ad videoproduction
  4. ǂThe ǂuse of the social networks model of e-business
  5. Impact of influencer through social networks on product purchase

Nazaj