Podrobno

Primerjava parlamentarnih volitev v Sloveniji in Nemčiji z jezikovnega in pravnega vidika : diplomsko delo
ID Letonja, Vaska (Avtor), ID Horvath, Margit (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kocjančič, Rudi (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,39 MB)
MD5: C66724CD1CD47D2A6D41367B5F130DF2
PID: 20.500.12556/rul/1223656d-c19d-42a6-9c97-41228c78e28e

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:volitve, Slovenija, Nemčija, jezikovni vidik, pravni vidik, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Letonja]
Leto izida:2012
Št. strani:X, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-22038 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:342.8(497.4:430)(043.2)
COBISS.SI-ID:3814830 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1714
Število prenosov:299
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LETONJA, Vaska, 2012, Primerjava parlamentarnih volitev v Sloveniji in Nemčiji z jezikovnega in pravnega vidika : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : V. Letonja. [Dostopano 17 avgust 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22038
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Nevladne organizacije na področju duševnega zdravja
  2. Osebni dejavniki duševnega zdravja zdravstvenih delavcev v času epidemije COVID-19
  3. Duševno zdravje mladih v času epidemije COVID-19
  4. Obremenitve strokovnih delavcev in delavk v nevladnih organizacijah na področju duševnega zdravja
  5. Impact of virtual learning on perceived mental health of college students during covid-19 pandemic
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga zaposlitvenih dejavnikov pri izbranih kazalnikih duševnega zdravja v času epidemije COVID-19
  2. E-izobraževanje v času epidemije Covida-19
  3. Razširjenost uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije med osebami s težavami v duševnem zdravju
  4. Zmanjšana gibalna funkcionalnost pri predšolskih otrocih v času epidemije COVID-19
  5. Promocija duševnega zdravja

Nazaj