Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo
ID
Imširović, Renata
(
Avtor
),
ID
Debelak, Slavko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(893,92 KB)
MD5: 91E0A8921C7B3C750D66AAD01EE780AD
PID:
20.500.12556/rul/6c92932f-fbbc-45d9-923f-3cfeab56a8a5
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
državna meja
,
Piranski zaliv
,
Republika Slovenija
,
Republika Hrvaška
,
mejna problematika
,
diplomske naloge
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[R. Imširović]
Leto izida:
2011
Št. strani:
VII, 44 str.
PID:
20.500.12556/RUL-21674
UDK:
341.222(043.2)
COBISS.SI-ID:
3598254
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
2805
Število prenosov:
376
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
IMŠIROVIĆ, Renata, 2011,
Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Imširović. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21674
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
Scientific literacy and curriculum in special school
The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki
Nazaj