Podrobno

Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo
ID Imširović, Renata (Avtor), ID Debelak, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (893,92 KB)
MD5: 91E0A8921C7B3C750D66AAD01EE780AD
PID: 20.500.12556/rul/6c92932f-fbbc-45d9-923f-3cfeab56a8a5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:državna meja, Piranski zaliv, Republika Slovenija, Republika Hrvaška, mejna problematika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Imširović]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-21674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.222(043.2)
COBISS.SI-ID:3598254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2805
Število prenosov:376
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
IMŠIROVIĆ, Renata, 2011, Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Imširović. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21674
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj