Podrobno

Pravno politično reševanje ekoloških težav v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega programa
ID Ceglar, Špela (Avtor), ID Kuhelj, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (576,75 KB)
MD5: 2716414DC8C0D3807BC3744BD4B14628
PID: 20.500.12556/rul/53320f49-2c63-4088-ad83-ccd5ade58e33

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:okolje, varstvo okolja, okoljska politika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Ceglar]
Leto izida:2010
Št. strani:IX, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-21557 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502:34(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:3527854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1981
Število prenosov:342
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
CEGLAR, Špela, 2010, Pravno politično reševanje ekoloških težav v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Ceglar. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21557
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj