Podrobno

Pokojninska reforma v Sloveniji in preimerjava s skandinavskimi državami : diplomsko delo visokošolskega program
ID Pšeničnik, Simona (Avtor), ID Aristovnik, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (917,98 KB)
MD5: FC542F50FDFE1E9315D85F1A2981C4AB
PID: 20.500.12556/rul/c0c35170-4c06-4c7b-a3bd-d63819750164

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pokojnine, pokojninsko zavarovanje, reforma, Skandinavija, Slovenija, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pšeničnik]
Leto izida:2010
Št. strani:X, 71 str.
PID:20.500.12556/RUL-21524 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368.914(497.4:48)(043.2)
COBISS.SI-ID:3510958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1720
Število prenosov:231
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PŠENIČNIK, Simona, 2010, Pokojninska reforma v Sloveniji in preimerjava s skandinavskimi državami : diplomsko delo visokošolskega program [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Pšeničnik. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21524
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Concerns of pupil's parents about schooling in the first triennium of primary school and the role of teachers
  2. Identification of the potentially gifted students and their education in the first triad of the elementary school
  3. Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  4. The identification of creative potential among first cycle primary school learners
  5. Stress and relaxation techniques in the first triade of elementary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  3. Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  4. Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  5. THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL

Nazaj