Podrobno

Propaganda v času Informbiroja : diplomsko delo
ID Kosmač, Teodor (Avtor), ID Guštin, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kosmac-teodor.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kosmač]
Leto izida:2013
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-21211 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94(497.1)(043.2)
COBISS.SI-ID:32153181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:7035
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOSMAČ, Teodor, 2013, Propaganda v času Informbiroja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Kosmač. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kosmac-teodor.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂThe ǂimpact of perceived social responsibility on consumer trust
  2. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  3. ǂThe ǂinfluence of perceived corporate social responsibility on consumer's willingness to buy services
  4. Consumer attitudes towards socially responsible brands
  5. Lojalnost znamki in programi lojalnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?
  2. Slovenian companies and corporate social responsibility
  3. Social responsibility of enterprises business
  4. Družbena odgovornost v izbranem podjetju

Nazaj