Podrobno

Primernost uporabe zasebnih vojaških podjetij v operacijah v podporo miru : magistrsko delo
ID Konjar, Jaka (Avtor), ID Vegič, Vinko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_konjar-jaka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zasebna vojaška podjetja, operacije v podporo miru
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Konjar]
Leto izida:2011
Št. strani:90 str.
PID:20.500.12556/RUL-21175 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:334.722:355.1/.3:005.336(043.2)
COBISS.SI-ID:4044494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2018
Število prenosov:274
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KONJAR, Jaka, 2011, Primernost uporabe zasebnih vojaških podjetij v operacijah v podporo miru : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Konjar. [Dostopano 14 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_konjar-jaka.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:private military companies, peace support operations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  2. Developing social skills with pupils who have learning disabilities in elementary school
  3. Homework and families with children with specific learning disabilities
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Subject teachers' self-assessment of their qualification to teach students with specific learning difficulties and influential factors
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
  2. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)

Nazaj