Podrobno

Skupina Fragmat kot dejanski koncern : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Rus, Tina (Avtor), ID Abrahamsberg, Niko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (553,74 KB)
MD5: A61CFAE1B9D21855647671503082CF9D
PID: 20.500.12556/rul/43a16d9f-08f1-4f63-8dbe-2e7799a2450a

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:koncerni, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Rus]
Leto izida:2009
Št. strani:V, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-21083 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:334.757(043.2)
COBISS.SI-ID:3368366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3959
Število prenosov:380
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RUS, Tina, 2009, Skupina Fragmat kot dejanski koncern : diplomsko delo visokošolskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Rus. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21083
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The impact of social networks on sales promotion of cosmetic products
  2. Krizno komuniciranje preko družbenih omrežij
  3. Promotion of library services through social media
  4. ǂThe ǂimpact of social media marketing content on customer engagement: the case of Deichmann’s Facebook page
  5. Social media marketing of real estate company Agencija Elite
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kompulzivno spletno nakupovanje
  2. Pospeševanje prodaje preko družbenih omrežij: študija primera
  3. Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
  4. Social media and influencer marketing of cosmetic products
  5. Trženje na družbenih omrežjih

Nazaj