Podrobno

Registracija vozil in homologacija : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Bonifarti, Mateja (Avtor), ID Debelak, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,66 MB)
MD5: 577F6030B281739CCBD30D1D6C6F81FC
PID: 20.500.12556/rul/d46426a8-0b21-45cf-8496-901b5912f1e5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vozila, registracija, homologacija, registrske tablice, tehnični pregled, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bonifarti]
Leto izida:2009
Št. strani:V, 59 str.
PID:20.500.12556/RUL-21062 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.091.2(043.2)
COBISS.SI-ID:3364270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:14529
Število prenosov:577
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BONIFARTI, Mateja, 2009, Registracija vozil in homologacija : diplomsko delo visokošolskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Bonifarti. [Dostopano 16 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21062
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. 15 and 16 years-old studentsʼ understanding of factors that influence water pollution
  2. Secondary school studentsʹ environmental concerns
  3. Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms
  4. Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
  5. Ponovna uporaba olupkov agrumov pri pouku kemije v srednji šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Lower secondary school students' attitudes toward computer-supported laboratory exercises
  2. Stališča dijakov srednje Zdravstvene šole Ljubljana glede ergonomije in varnega rokovanja s pacienti
  3. Nadaljnje izobraževanje učiteljev in dosežki dijakov: študija primera srednje strokovne šole
  4. Mnenja dijakov o vsebinah pouka umetnosti
  5. Mnenja učiteljev o učinkih vpeljave posodobljenih učnih načrtov za matematiko v gimnazijskem in srednjem strokovnem izobraževanju

Nazaj