Podrobno

Računovodski servis - s.p. Ali d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Potočnik, Živa (Avtor), ID Abrahamsberg, Niko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (829,80 KB)
MD5: 310FC73E2E2B8036A0FAC62ABBEB22EF
PID: 20.500.12556/rul/85363af7-bd7f-4b49-aedc-e492b0793fb8

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računovodstvo, računovodski servisi, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Potočnik]
Leto izida:2009
Št. strani:VI, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-20980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:657(043.2)
COBISS.SI-ID:3333550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4093
Število prenosov:275
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POTOČNIK, Živa, 2009, Računovodski servis - s.p. Ali d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Ž. Potočnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20980
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Nazaj