Podrobno

Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Nusdorfer, Barbara (Avtor), ID Pevcin, Primož (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,76 MB)
MD5: E280D7D13288943AF44DBA47EFC99F65
PID: 20.500.12556/rul/3b32b2a4-dde0-4fdc-84aa-42901e6caaca

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zdravstveno zavarovanje, zavarovalnice, zdravstvo, diplomska naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Nusdorfer]
Leto izida:2009
Št. strani:V, 65 str.
PID:20.500.12556/RUL-20911 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368.942(043.2)
COBISS.SI-ID:3302062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3359
Število prenosov:393
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NUSDORFER, Barbara, 2009, Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja : diplomsko delo visokošolskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Nusdorfer. [Dostopano 4 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20911
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
  2. Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
  3. Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
  4. Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
  5. Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
  2. Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  3. Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
  4. O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
  5. A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?

Nazaj