Podrobno

Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije : diplomsko delo
ID Željko, Tanja (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/zeljko-tanja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Željko]
Leto izida:2012
Št. strani:62 f.
PID:20.500.12556/RUL-20867 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:17(043.2)
COBISS.SI-ID:31776861 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2448
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽELJKO, Tanja, 2012, Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Željko. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/zeljko-tanja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. SWOT analiza poslovanja podjetja Aero-Polyplast d.o.o.
  2. Analiza poslovanja podjetja URSA Slovenija d.o.o. v letih 2007 in 2008
  3. Analiza poslovanja podjetja Belinka Perkemija, d.o.o v letih 2007 in 2008
  4. SWOT analiza podjetja VH storitve, d.o.o.
  5. Analiza poslovanja podjetja Plutal 2000, d.o.o. v letih 2007 in 2008
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj