Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Propaganda v koroškem plebiscitu : diplomsko delo
ID
Strel, Monika
(
Avtor
),
ID
Toplak, Cirila
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/strel-monika.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Strel]
Leto izida:
2012
Št. strani:
53 f.
PID:
20.500.12556/RUL-20502
UDK:
341.223.4(436.5)"1920"(043.2)
COBISS.SI-ID:
31199581
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
3167
Število prenosov:
193
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STREL, Monika, 2012,
Propaganda v koroškem plebiscitu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Strel. [Dostopano 8 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/strel-monika.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Regulation of classroom and preschool teachers' emotions
The comprehension and regulation of primary teachers' emotions with pupils of different ages
Understanding and regulation of emotions in primary school teachers regarding their work experience
Teachers' and social pedagogues' emotional regulation strategies at educational work in primary school
Compassionate parenting and parenting styles in single and tradicional family
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vpliv religije na izražanje čustev v primeru smrti
Emotion regulation in anxiety disorders
Learning about emotions during guided activities in preschool period
Stress, emotion regulation and gifted pupils
ǂThe ǂeffect of emotional regulation workshops on adolescents with emotional and behavioral problems
Nazaj