Podrobno

Vrednotenje javnih politik na področju alternativnega varstva otrok : magistrsko delo
ID Gornjak, Maja (Avtor), ID Kustec, Simona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_gornjak-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gornjak]
Leto izida:2012
Št. strani:133 str.
PID:20.500.12556/RUL-20362 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:31358557 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:7014
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GORNJAK, Maja, 2012, Vrednotenje javnih politik na področju alternativnega varstva otrok : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Gornjak. [Dostopano 4 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_gornjak-maja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Motivi za izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju
  2. Postmoderna (novodobna) družboslovna znanja v teoriji in praksi
  3. Uresničevanje Lizbonske strategije preko odprte metode koordinacije na področju vseživljenjskega učenja
  4. Strategija vseživljenjskosti učenja v Sloveniji
  5. Priznavanje kompetenc in kvalifikacij v kontekstu globalnih migracij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Securing the right to learn
  2. Model ocenjevanja institucij za izobraževanje odraslih
  3. Didaktične značilnosti pouka v izobraževanju odraslih na Ljudski univerzi
  4. Motivacija za vseživljenjsko e-izobraževanje na območju Ljubljane
  5. Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja

Nazaj