Podrobno

Podaljšano bivanje s poudarkom na športni dejavnosti v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo
ID Subotić, Lucija (Avtor), ID Videmšek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Štihec, Jože (Recenzent), ID Karpljuk, Damir (Konzultant)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22061440SuboticLucija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:športna vzgoja, podaljšano bivanje, športna aktivnost, prvo triletje, športni pedagogi, starši, vprašalnik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Subotić]
Leto izida:2012
Št. strani:86 f.
PID:20.500.12556/RUL-20233 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:796
COBISS.SI-ID:4250545 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2420
Število prenosov:577
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SUBOTIĆ, Lucija, 2012, Podaljšano bivanje s poudarkom na športni dejavnosti v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Subotić. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.fsp.uni-lj.si/COBISS/Diplome/Diploma22061440SuboticLucija.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Opinions of teachers and primary education students on the use of literary language from the first to fifth grade of primary school
  2. Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
  3. Stimulants and obstacles on primary teacher's professional development way
  4. Factors influencing the use of literary language by classroom teachers
  5. Primary teachers' viewpoints and subjective theories about classroom discipline
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti
  2. Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
  3. TEACHER EDUCATION MODEL DEVELOPMENT FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY TEACHERS IN GRADES 1-5
  4. Spelling ability of future primary school teachers

Nazaj