Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse : diplomsko delo
ID
Jerina, Barbara
(
Avtor
),
ID
Židan, Alojzija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/jerina-barbara.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[B. Jerina]
Leto izida:
2011
Št. strani:
106 f.
PID:
20.500.12556/RUL-19684
UDK:
37.01(043.2)
COBISS.SI-ID:
30764637
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
3116
Število prenosov:
153
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JERINA, Barbara, 2011,
Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Jerina. [Dostopano 24 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/jerina-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Ljubezen na leksikografski pogled
Prekrivanke v slovenskem jeziku oglaševanja
Poglavja iz besedotvorja
Comparison of Slovenian spoken language and Slovenian sign language word formation
The use of secondary compound proposals in the Slovenian language
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Derivatives with meaning of nomen attributivum in later Slovene vocabulary (examples: NSI and SNB)
Motivacijska moč slovenskih medmetov
Word-formational productivity of onomatopoeic interjections imitating machine sounds in Slovene
Aristotelova utemeljitev čutnega zaznavanja
Children's toys and games in Pleteršnik's dictionary and SSKJ
Nazaj