Podrobno

Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije : diplomsko delo
ID Mikec, Meta (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mikec-meta.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mikec]
Leto izida:2010
Št. strani:83 f.
PID:20.500.12556/RUL-19321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:29841245 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2337
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIKEC, Meta, 2010, Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Mikec. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mikec-meta.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije
  2. Želena in percipirana identiteta Hrvaške kot turistične destinacije
  3. Marketing krajev
  4. Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
  5. Emocionalno delo in storitveni marketing v turističnih organizacijah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje turistične destinacija
  2. Trženje kongresne ponudbe
  3. Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  4. Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  5. Trženje leasinga investicijske opreme

Nazaj