Podrobno

Pomen zaupanja pri potrošnji storitev : diplomsko delo
ID Pečar, Katja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pecar-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pečar]
Leto izida:2010
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-19126 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.46(043.2)
COBISS.SI-ID:29677405 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2550
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PEČAR, Katja, 2010, Pomen zaupanja pri potrošnji storitev : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Pečar. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pecar-katja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dejavniki organizacijske zavezanosti zaposlenih
  2. Prenova poslovnega procesa z uvedbo spletne trgovine
  3. Zadovoljstvo strank
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Planiranje prodaje v povezavi s planiranjem proizvodnje
  2. Optimiranje proizvodnega procesa aparatov za osebno nego
  3. Verifikacija modela tehnične in stroškovne učinkovitosti za serijsko proizvodnjo
  4. Empirična verifikacija modela tehnične in stroškovne učinkovitosti procesne proizvodnje
  5. Management oskrbovanja v proizvodni organizaciji

Nazaj