Podrobno

Pomen zaupanja pri potrošnji storitev : diplomsko delo
ID Pečar, Katja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pecar-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pečar]
Leto izida:2010
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-19126 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.46(043.2)
COBISS.SI-ID:29677405 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2546
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PEČAR, Katja, 2010, Pomen zaupanja pri potrošnji storitev : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Pečar. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pecar-katja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pozicioniranje Ljubljanskega barja kot turistične destinacije
  2. Želena in percipirana identiteta Hrvaške kot turistične destinacije
  3. Marketing krajev
  4. Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
  5. Emocionalno delo in storitveni marketing v turističnih organizacijah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje turistične destinacija
  2. Trženje kongresne ponudbe
  3. Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  4. Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  5. Trženje leasinga investicijske opreme

Nazaj