Podrobno

Migracijska politika Evropske unije in migracije v Italiji : diplomsko delo
ID Režonja, Jerneja (Avtor), ID Kurnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_rezonja-jerneja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Režonja]
Leto izida:2010
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-18892 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:314.15(450)(043.2)
COBISS.SI-ID:29573469 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3419
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
REŽONJA, Jerneja, 2010, Migracijska politika Evropske unije in migracije v Italiji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Režonja. [Dostopano 25 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_rezonja-jerneja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Obnova toplotnega stavbnega ovoja večstanovanjske stavbe z vrednotenjem ekonomske upravičenosti
  2. Primerjalna analiza ukrepov za zmanjšanje porabe energije za ogrevanje pri prenovi stavb
  3. Energetska sanacija vile v Murski Soboti
  4. Energijska sanacija enodružinske hiše z meritvami parametrov notranje klime pred sanacijo
  5. Celovita obnova toplotnega ovoja večstanovanjske stavbe na Obali, v pogledu ekonomike in ogljičnega odtisa
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  2. Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  3. Ustanovitev lastne blagovne znamke ter lansiranje novih proizvodov na tržišče
  4. Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke
  5. Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric

Nazaj