Podrobno

Strokovne podpore pri oblikovanju novega mednarodnega sporazuma o podnebnih spremembah - primer IPCC : diplomsko delo
ID Novak, Nataša (Avtor), ID Lukšič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/novak-natasa1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Novak]
Leto izida:2010
Št. strani:80 f.
PID:20.500.12556/RUL-18808 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:32:502/504(043.2)
COBISS.SI-ID:29475421 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1699
Število prenosov:332
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NOVAK, Nataša, 2010, Strokovne podpore pri oblikovanju novega mednarodnega sporazuma o podnebnih spremembah - primer IPCC : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Novak. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/novak-natasa1.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  2. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  3. Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  4. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  5. Sistem potrjevanja učnih gradiv
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vrnimo otroke, nadarjene za naravoslovje, v naravoslovje - Projekt FLL
  2. Letna priprava za predmet matematika v 5. razredu devetletne osnovne šole
  3. Aktivnejša vloga učencev pri pouku spoznavanja okolja
  4. Pedagoška psihologija
  5. "I need instant help"

Nazaj