Podrobno

Motivacija za delo : razlika med javnim in zasebnim sektorjem
ID Mlakar, Tanja (Avtor), ID Miheljak, Vlado (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mlakar-tanja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Mlakar]
Leto izida:2009
Št. strani:89 f.
PID:20.500.12556/RUL-18792 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:28998749 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3804
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MLAKAR, Tanja, 2009, Motivacija za delo : razlika med javnim in zasebnim sektorjem [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Mlakar. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mlakar-tanja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Gverila marketing v teoriji in praksi
  2. Gverilsko trženje komercialne glasbene zasedbe
  3. Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji
  4. Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi
  5. Druga burska vojna in razvoj sodobnega gverilskega bojevanja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. ǂThe ǂaplicability of guerrilla marketing approach in company Wood Stock
  2. Guerilla marketing: case of HIT company
  3. Guerilla marketing - cases of flash mobs and viral advertising
  4. Journal of hospitality & leisure marketing
  5. Journal of hospitality & leisure marketing

Nazaj