Podrobno

Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
ID Mirah, Leila (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mirah]
Leto izida:2010
Št. strani:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-18595 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:29196893 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:15592
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIRAH, Leila, 2010, Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o. [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Mirah. [Dostopano 21 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Primerjalna analiza sodniškega mandata
  2. Nagovor ob predstavitvi knjige
  3. Usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja
  4. Politika in socialni kapital
  5. Družbeni vidiki zakonskega urejanja prostitucije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Motivacija zaposlenih v gospodarstvu in negospodarstvu
  2. Vpliv organizacijske klime na kvaliteto delovnega življenja
  3. Motivacija zaposlenih v Zdravstvenem domu dr. Adolfa Drolca
  4. Motivacija kot faktor delovnega življenja v Hipermarketu Merkator v Ljubljani
  5. P. Nolan in G. Lenski, Human societies. An introduction to macrosociology...

Nazaj