Podrobno

Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
ID Mirah, Leila (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mirah]
Leto izida:2010
Št. strani:67 f.
PID:20.500.12556/RUL-18595 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:29196893 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:14025
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIRAH, Leila, 2010, Uspešna slovenska blagovna znamka : primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o. [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Mirah. [Dostopano 28 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mirah-leila.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Michel Foucault, Življenje in prakse svobode, izbrani spisi
  2. Jacques-Alain Miller: O nekem drugem Lacanu. Ljubljana: Društvo za teoretsko psihoanalizo, 2001 254 strani (ISBN 961-6376-08-X), 3.255 SIT
  3. Sigmund Freud: Spisi o umetnosti
  4. Seksuacija moških in žensk
  5. Uroš Grilc: O filozofiji pisave. Na poti k Derridaju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Charles Sanders Peirce: Izbrani spisi o teoriji znaka in pomenu ter pragmaticizmu. Ljubljana: Krtina, 2004, 184 str.
  2. Aristotelov seksizem
  3. Crossing borders
  4. Ideologija nadrase
  5. Merleau-Pontyjevo razumevanje telesa

Nazaj