Podrobno

Usoda Slovanske knjižnice : vrednotenje javnopolitične odločitve o združitvi ljubljanskih knjižnic
ID Hojsak, Tea (Avtor), ID Kustec, Simona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hojsak-tea.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovanska knjižnica, Mestna knjižnica Ljubljana, javnopolitična odločitev, interes, institucionalno inženirstvo, reinstitucionalizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Hojsak]
Leto izida:2009
Št. strani:87 str.
PID:20.500.12556/RUL-18541 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:026(043.2)
COBISS.SI-ID:28820061 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2164
Število prenosov:282
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HOJSAK, Tea, 2009, Usoda Slovanske knjižnice : vrednotenje javnopolitične odločitve o združitvi ljubljanskih knjižnic [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Hojsak. [Dostopano 12 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hojsak-tea.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Odnos staršev osrednjeslovenske regije do predmeta Šport
  2. Analiza uvodnega dela pouka športa učiteljev razrednega pouka in športnih pedagogov
  3. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  4. Vpliv izkušenj učiteljev razrednega pouka na njihovo mnenje o vključevanju šolskega vrta v pouk
  5. Izkušnje učiteljev razrednega pouka z izvajanjem notranje diferenciacije in individualizacije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos učiteljev razrednega pouka notranjskih šol do športa in športne vzgoje
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Razvoj modela usposabljanja učiteljev razrednega pouka za poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika
  4. Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
  5. Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev

Nazaj