Podrobno

Zgodovina oglaševanja interneta : prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru
ID Bajs, Luka (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_bajs-luka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Bajs]
Leto izida:2009
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-18462 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:28698205 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:12247
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJS, Luka, 2009, Zgodovina oglaševanja interneta : prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Bajs. [Dostopano 25 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_bajs-luka.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Želena in percipirana identiteta Hrvaške kot turistične destinacije
  2. Trženje mesta Nova Gorica
  3. Marketing krajev
  4. Pomen zaupanja pri potrošnji storitev
  5. Znamčenje in analiza razvoja turistične destinacije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje turistične destinacija
  2. Trženje kongresne ponudbe
  3. Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  4. Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  5. Trženje leasinga investicijske opreme

Nazaj