Podrobno

Razvijanje koncepta učeče se organizacije : primerjalna analiza
ID Vidic, Hana (Avtor), ID Ilič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/vidic-hana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učeča se organizacija, marketinški koncept
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Vidic]
Leto izida:2009
Št. strani:110 f.
PID:20.500.12556/RUL-18365 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.412(043.2)
COBISS.SI-ID:28765277 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:5133
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VIDIC, Hana, 2009, Razvijanje koncepta učeče se organizacije : primerjalna analiza [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : H. Vidic. [Dostopano 7 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/vidic-hana.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sponzorstvo v športu
  2. Merjenje uspešnosti sponzorstva v športu
  3. Razširjenost smučarskih skokov med učenci prvega triletja osnovne šole
  4. Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
  5. Kinematična analiza krivulje leta smučarjev skakalcev na svetovnem prvenstvu v Planici 2010
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sponzorstvo v športu
  2. Marketing Hokejskega kluba Triglav Kranj
  3. Sponzorstvo v športu
  4. Trženje in sponzorstvo v športu
  5. Ponudba zimskega adrenalinskega turizma v Sloveniji

Nazaj