Podrobno

Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg : diplomsko delo
ID Halebić, Senka (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/upes/halebic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Halebić]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/RUL-17828 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19949286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:7754
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HALEBIĆ, Senka, 2009, Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Halebić. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/upes/halebic.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uspešna slovenska blagovna znamka
  2. Korporacijska znamka
  3. Izkustveni marketing
  4. Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
  5. Širjenje blagovne znamke
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje protieksplozijskih elektromotorjev
  2. Profil kupca trgovske blagovne znamke
  3. Trženje odkovkov
  4. Trženje logističnih storitev
  5. Trženje Gospodarskega razstavišča

Nazaj