Podrobno

Dejavniki nakupnih odločitev generacije Z pri spletnem nakupovanju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kovačević, Medina (Avtor), ID Kotnik, Patricia (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (819,40 KB)
MD5: 3261F127103134DAF30C81D0368AD70D
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kovacevic2454.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Kovačević
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (V, 25, 33 str.)
PID:20.500.12556/RUL-175719 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:247230467 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2025
Število ogledov:49
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors influencing generation Z's purchase decisions in online shopping
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj