Podrobno

Moving away from conventional electricity generators to renewable resources : photovoltaics on its way to grid parity
ID Lenič, Miha (Avtor), ID Vahčič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lenic4523.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:energetika, električna energija, obnovljivi viri energije, sončna energija, trg, komparacije, infrastruktura, cena, efektivnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lenic]
Leto izida:2013
Št. strani:IV, 87, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-17500 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:620.9
COBISS.SI-ID:21540582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1478
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LENIČ, Miha, 2013, Moving away from conventional electricity generators to renewable resources : photovoltaics on its way to grid parity [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Lenic. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lenic4523.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:energetics, electricity, renewable energy resources, solar energy, market, comparisons, infrastructure, price, efficiency

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  2. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  3. Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  4. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  5. Sistem potrjevanja učnih gradiv
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vrnimo otroke, nadarjene za naravoslovje, v naravoslovje - Projekt FLL
  2. Letna priprava za predmet matematika v 5. razredu devetletne osnovne šole
  3. Aktivnejša vloga učencev pri pouku spoznavanja okolja
  4. Pedagoška psihologija
  5. "I need instant help"

Nazaj