Podrobno

Kraška polja v porečju Krke : diplomsko delo
ID Uhliř, Sara (Avtor), ID Stepišnik, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,81 MB)
MD5: F132543D9C434ACB62FEB8254AE5EF05
PID: 20.500.12556/rul/0f65269b-286d-492b-aade-39ef07e36af2

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:geografske diplome, diplomska dela, fizična geografija, krasoslovje, kraška polja, regionalna geografija, Dolenjska, Krka, Slovenija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Uhliř]
Leto izida:2008
Št. strani:99 f.
PID:20.500.12556/RUL-17303 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:911.2:551.44(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:37064290 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2884
Število prenosov:2073
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
UHLIŘ, Sara, 2008, Kraška polja v porečju Krke : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Uhliř. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17303
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
  2. Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
  3. Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
  4. Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
  5. Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj