Podrobno

Sonaravno življenje Indijancev v Amazoniji : diplomsko delo
ID Vukašinović, Janja (Avtor), ID Špes, Metka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,46 MB)
MD5: 6F08016D42021AC77BA4B5C79F05D050
PID: 20.500.12556/rul/7eb497ca-1eec-444a-95da-b93e5dee829f

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, geografske diplome, Južna Amerika, Brazilija, Amazonija, regionalna geografija, družbena geografija, ekonomska geografija, gospodarski razvoj, sonaravni razvoj, Indijanci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vukašinović]
Leto izida:2007
Št. strani:91 f.
PID:20.500.12556/RUL-17203 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:911.3(81)(043.2)
COBISS.SI-ID:34452066 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2257
Število prenosov:815
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VUKAŠINOVIĆ, Janja, 2007, Sonaravno življenje Indijancev v Amazoniji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Vukašinović. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17203
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj