Podrobno

Regionalni razvoj Alenteja : diplomsko delo
ID Bečan, Andreja (Avtor), ID Rebernik, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,10 MB)
MD5: 156D9F845D2B27152F60542B9495FADD
PID: 20.500.12556/rul/032d276e-3a2a-43fa-a34c-be2705ccfc91

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, geografske diplome, Portugalska, Alentejo, regionalna geografija, ekonomska geografija, regionalni razvoj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bečan]
Leto izida:2007
Št. strani:185 f.
PID:20.500.12556/RUL-17195 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:911.3(469)(043.2)
COBISS.SI-ID:34406242 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3291
Število prenosov:356
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BEČAN, Andreja, 2007, Regionalni razvoj Alenteja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Bečan. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17195
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj