Podrobno

Vpliv tsunamija na razvoj turizma na Maldivih : diplomsko delo
ID Zapušek, Polona (Avtor), ID Cigale, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,02 MB)
MD5: 50F1B093D0D7A21DF340DB13E46B4B0F
PID: 20.500.12556/rul/0ccf6f83-711a-4292-a7c1-47be6c54d4aa

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:geografske diplome, diplomska dela, družbena geografija, ekonomska geografija, turistična geografija, naravne nesreče, tsunami, Azija, Maldivi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Zapušek]
Leto izida:2006
Št. strani:107 f., 1 pril.
PID:20.500.12556/RUL-17111 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:379.8:502.58(548.82)(043.2)
COBISS.SI-ID:32290402 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2183
Število prenosov:304
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAPUŠEK, Polona, 2006, Vpliv tsunamija na razvoj turizma na Maldivih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : P. Zapušek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17111
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj