Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Speleološke značilnosti Krasa : diplomsko delo
ID
Cerkvenik, Rosana
(
Avtor
),
ID
Mihevc, Andrej
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,11 MB)
MD5: D944A0F6EFBE065F8D74472AD44FC600
PID:
20.500.12556/rul/45c3ba0e-74b5-4d97-bb2c-a5bf65dd8219
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
geografske diplome
,
diplomska dela
,
fizična geografija
,
krasoslovje
,
speleologija
,
kraške jame
,
Slovenija
,
Kras
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[R. Cerkvenik]
Leto izida:
2006
Št. strani:
137 str.
PID:
20.500.12556/RUL-17084
UDK:
911.2:551.44(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:
31522658
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
3313
Število prenosov:
668
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CERKVENIK, Rosana, 2006,
Speleološke značilnosti Krasa : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Cerkvenik. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17084
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
Use of Tynker in early stages of teaching programing
Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
Na pot monografiji
Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju
Nazaj