Podrobno

Izzivi in priložnosti slovenskih podjetij pri vstopu na južnokorejski trg
ID Mićunović, Anastasija (Avtor), ID Kang, Byoung Yoong (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (495,43 KB)
MD5: 67B07F844B8AF6CF9A1B3C78C2E43A55

Izvleček
Južna Koreja in Slovenija sta geografsko in kulturno oddaljeni državi, med katerima se kljub temu ponuja veliko možnosti za poslovna sodelovanja. Obe državi vodita izvozno usmerjeni gospodarstvi in imata sklenjene sporazume, kot npr. FTA (med Južno Korejo in EU) in memorandum o sodelovanju, ki olajšujejo blagovno menjavo in spodbujajo gospodarsko sodelovanje med njima. Priložnosti za slovenska podjetja, ki bi želela vstopiti na južnokorejski trg, se ponujajo predvsem na področjih kemične industrije, informatike, inženiringa, zdravstva, veganske kozmetike, financ, avtomobilske industrije, umetne inteligence in zelene tehnologije. Izzivi, s katerimi se slovenska podjetja soočijo pri vstopu na južnokorejski trg, se lahko delijo na poslovne ter kulturne. Pri tamkajšnjem poslovanju se slovenska podjetja soočajo s specifičnimi industrijskimi standardi, višjo konkurenčnostjo trga in drugačno poslovno prakso (daljši delovnik, specifičen način poslovnih pogajanj). S kulturnega vidika se morajo slovenski poslovneži seznaniti s primernim poslovnim vedenjem, kompleksno hierarhijo v podjetjih in pomenom vzpostavitve osebnih, ne le poslovnih odnosov. Mnoga znana slovenska podjetja, kot npr. Krka, Lek, Alpina in Iskra, so na južnokorejskem trgu prisotna prek izvozne dejavnosti. Najbolj pa je v južnokorejski trg integrirano slovensko podjetje Kolektor, saj ima v mestu Gumi tudi svoje lastno hčerinsko podjetje, Kolektor Sinyung. Tudi Kolektor je na trg sprva vstopil z izvozom, nato pa vzpostavil sodelovanje z lokalnim partnerjem in kasneje, v času azijske krize, prevzel lokalno podjetje. Nastalo je podjetje Kolektor Sinyung, ki je že več kot 20 let v slovenski lasti, vendar operira kot lokalno, korejsko podjetje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:južnokorejski trg, internacionalizacija, slovenska podjetja, kulturne razlike, izvoz
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Mićunović]
Leto izida:2025
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-170782 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:243873027 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
슬로베니아 기업의 한국 시장 진출: 도전과 기회
Datum objave v RUL:16.07.2025
Število ogledov:150
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian Companies Entering the South Korean Market: Challenges and Opportunities
Izvleček:
South Korea and Slovenia are geographically and culturally distant countries that nevertheless offer many business cooperation opportunities. Both countries have export-oriented economies and signed multiple agreements, such as the FTA (between the EU and South Korea) and a memorandum of cooperation, which facilitate trade and promote business cooperation between them. Slovenian companies interested in entering the South Korean market can discover numerous opportunities in fields such as chemical industry, information technology, engineering, healthcare, vegan cosmetics, finance, the automotive industry, artificial intelligence and green industries. The challenges Slovenian companies face when entering the South Korean market can be divided into business and cultural ones. When conducting business in South Korea, companies are met with specific industry standards, a highly competitive market, and different business practices (longer working hours, specific negotiation methods). In terms of culture, Slovenian businesspeople should familiarize themselves with appropriate business etiquette, complex corporate hierarchy, and the importance of building personal as well as professional relationships. Many well-known Slovenian companies, such as Krka, Lek, Alpina and Iskra, are present on the South Korean market through export activities. However, the Slovenian company fully integrated into the said market is Kolektor, as it has its own subsidiary in the city of Gumi, Kolektor Sinyung. Like the other companies mentioned, Kolektor also entered the South Korean market by exporting. Later, it established a partnership with a local company and, during the Asian Financial Crisis, acquired the said company. Kolektor Sinyung was established and has been Slovenian-owned for over 20 years, while operating as a local Korean company.

Ključne besede:the South Korean market, internationalization, Slovenian companies, cultural differences, export

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj