Podrobno

Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
ID Vogrinc, Janez (Avtor), ID Devetak, Iztok (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja različne pristope k pedagoškemu raziskovanju ter pomen pedagoškega raziskovanja za učiteljevo učinkovito delo. Podane so značilnosti kvalitativne in kvantitativne paradigme pedagoškega raziskovanja ter značilnosti eksperimentalne in akcijske raziskave. V nadaljevanju je ilustriran potek pedagoškega raziskovanja s poudarjenimi razlikami med različnimi pristopi. Natančno je opisan potek raziskovanja od oblikovanja raziskovalnega problema, raziskovalnih vprašanj in hipotez, poleg katerih so podani tudi konkretni primeri s področja vizualizacije pri naravoslovnem izobraževanju. Predstavljene so vrste spremenljivk in statistični postopki s katerimi obdelamo podatke določene spremenljivke. V zaključku prispevka so prikazani nekateri poudarki uporabe raziskovalnega pristopa pri pouku naravoslovja in smernice praktikom in raziskovalcem začetnikom, kako se pedagoškega raziskovanja lotiti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualizacijske metode, pouk naravoslovja, pedagoško raziskovanje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, didaktična metoda, pedagoško raziskovanje
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 197-215
PID:20.500.12556/RUL-17003 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.3:5
COBISS.SI-ID:7287881 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2806
Število prenosov:451
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VOGRINC, Janez in DEVETAK, Iztok, 2007, Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja. V : [na spletu]. p. 197–215. P. 197–215. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science education, teaching method, educational research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Improved robust part-based model for visual object tracking
  2. Izboljšava metode za slednje objektov z dinamičnimi grafi
  3. Global motion-aware robust visual object tracking for electro optical targeting systems
  4. Izboljšan vizualni model za sledenje s segmentacijo
  5. Dolgoročno sledenje objektov z uporabo predlaganja regij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Optično sledenje objektov s postopki računalniškega vida in mehanizma za usmerjanje kamere
  2. Sledenje objektom s kamero
  3. Manipulacija objektov na transportnem traku z robotom FANUC M-1iA
  4. Tehnike računalniškega vida pri avtomatiziranem snemanju rokometne tekme
  5. Nekalibrirano vodenje robota s pomočjo računalniškega vida

Nazaj